Zmluvné podmienky

Vyhlásenie o ochrane osobných údajov

Prevádzkovateľ internetového obchodu wellostm.webnode.sk týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov získanými pri objednávaní tovarov, zaobchádza v zmysle „Zákona č. 428/2002 Z.Z. o ochrane osobných údajov

Firma zhromažďuje len tie údaje, ktoré sú potrebné pre kontaktovanie a fakturáciu našich zákazníkov. Údaje sú získavané od zákazníkov dobrovoľne.
Prístup k údajom má len úzky okruh ľudí alebo partnerov firmy. Údaje nie sú predajné, prenajímateľné tretej strane bez písomného súhlasu užívateľa alebo súdneho rozkazu.
Firma môže príležitostne použiť osobné údaje užívateľov ku skontaktovaniu sa so zákazníkom, overenie potrieb zákazníka pre zlepšenie svojich produktov, služieb, alebo zaslania info e-mailu firmy.

– fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim

Vymedzenie pojmov

Kupujúci

Tovar – produkty v ponuke internetového obchodu

Predávajúci – prevádzkovateľ internetového obchodu
TM steel project, s.r.o., Ľ. Ondrejova 852/42, 971 01 Prievidza

IČO: 44 545 711,        IČDPH: SK 282 0000 403                                              

Zapísaná v obch. Registri : Okresný súd Trenčín Oddiel Sro, vložka číslo   : 21122/R  

Telefón: +421 903 761 998      E-mail: praciegule.tm@gmail.com

Číslo účtu pre bezhotovostné platby: 4007321307 / 7500 ČSOB

Objednávka

Všetky objednávky podané prostredníctvom tejto internetovej predajne sú považované za záväzné. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom, obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Predmetom zmluvy sú výhradne položky uvedené v objednávke. Objednávka musí obsahovať meno a priezvisko ( názov firmy) presnú adresu a telefonický kontakt. Všetky odoslané objednávky sú záväzné a budú obratom potvrdené formou e-mailu prípadne telefonicky zo strany predávajúceho.

Storno objednávky

1. Storno objednávky zo strany zákazníka
Zákazník má právo stornovať objednávku:
a) telefonicky: 0903 761998
b) e-mailom: pracieguletm@gmail.com

Storno objednávky je bezplatné len v deň zadania objednávky (do 24 hodín).

V prípade storna objednávky v neskoršom termíne je internetový obchod wellostm.webnode.sk  nútený pristúpiť k sankcii na úhradu nákladov vynaložených na prípravu tovaru na expedíciu a jeho prípadné zaslanie na adresu objednávateľa, ak došlo ku stornu až po zaslaní produktu na adresu objednávateľa. Zákazník pri zadávaní storna objednávky (písomnou formou alebo e-mailom) po uvedenej lehote súhlasí s uhradením sankčného poplatku vo výške 5,-€. Obchod vyzve písomnou formou klienta na úhradu sankčného poplatku, splatnosť je 30 dní po obdržaní výzvy a sankčný úrok po uplynutí 30 dní je 0,7 % dlžnej sumy za každý ďalší deň omeškania.

2. Storno objednávky zo strany dodávateľa
Firma si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena zo strany dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, firma bude bezodkladne kontaktovať zákazníka.

Právo zákazníka odstúpiť od zmluvy

V prípade uzatvorenia spotrebiteľskej zmluvy v zmysle ustanovenia § 52 a násl. Občianskeho zákonníka, uzavretej pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku (najmä elektronický obchod na Internete), sa zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim riadi predovšetkým v zmysle zákona č. 108/2000 Z.z. o zasielateľskom a podomovom predaji v znení neskorších zmien a doplnkov.
Podľa § 12 Zákona 108/2000 Z.z. má zákazník právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, dodržte prosím  tieto podmienky:
a) tovar musí byť nepoužitý, zabalený v originálnom obale, v stave vhodnom na ďalší predaj.
b) zásielku je potrebné odoslať na vlastné náklady do 7 dní od doručenia tovaru. Za dátum doručenia sa považuje deň prevzatia tovaru.

c) k zásielke je potrebné pripojiť aj kópiu dokladu o zaplatení.
d) odosielaný tovar Vám odporúčame aj poistiť na plnú sumu, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu či poškodenie.
e) tovar možno priniesť aj osobne do sídla spoločnosti za predpokladu splnenia bodov a) a c) počas zákonnej lehoty možnosti odstúpenia od zmluvy bez uvedenia dôvodu.
Oprávneným odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia cenu zaplatenú za tovar, ak tovar plne zodpovedal deklarovaným kvalitatívnym požiadavkám a prípadná chyba nebola spôsobená neodborným zaobchádzaním zákazníka (produkt mal výrobnú chybu).

Spôsob platby

Bankový prevod - zašleme Vám variabilný symbol - za tovar zaplatíte vopred.

Dobierka -Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru.

Ceny,  dodacie podmienky

Prevádzkovateľ stránky si vyhradzuje právo na zmenu cien.
Ceny sú uvedené vrátane DPH.

K týmto cenám sa pripočítava cena za balné, dopravu a dobierku podľa Vášho výberu a želania nasledovne:

 1) pri platbe vopred prevodom na náš účet 4007321307 / 7500 ČSOB účtujeme len základný manipulačný poplatok:

     a)dodanie prostredníctvom Slovenskej pošty       do 1kg - 2,65€            do 15kg - 3,70€

     b)dodanie prostredníctvom kuriéra- UPS             do 1kg - 3,70€            do 15kg - 4,90€

 2) pri dobierke prostredníctvom Slovenskej pošty    do 1kg - 3,75€            do 15kg - 4,60€

                         prostredníctvom kuriéra -  UPS       do 1kg - 4,95€           do 15kg - 6,00€

Do objednávky prosím uveďte akou formou Vám máme dodať tovar.

V prípade zahraničnej zásielky vypočítame sumu poštovného a balného zo skutočnej váhy zásielky.

 Objednaný tovar bude vyexpedovaný do dvoch pracovných dní , podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Obvyklý termín vybavenia objednávky je do 7.  pracovných dní od jej potvrdenia. O prípadnej dlhšej expedičnej dobe alebo nemožnosti tovar dodať je kupujúci ihneď informovaný prostredníctvom e-mailu. Zásielky sú odosielané prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérom. 

Ak Vaša zásielka nebude doručená, prosím Vás kontaktujte nás.

Reklamácia a záruka

1. Predajca poskytuje na výrobky predané touto internetovou predajňou záruku v dĺžke 24 mesiacov. Záručná doba začína prevzatím tovaru od prepravcu.
Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na nedostatky, ktoré boli spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym zaobchádzaním s tovarom, nesprávnym alebo nevhodným použitím, mechanickým poškodením alebo opotrebením, alebo vystavením netypickým podmienkam.
Záruka zaniká ak je výrobok používaný k inému účelu ako bol vyrobený.
Kupujúci je povinný skontrolovať tovar bez zbytočného odkladu. Pre uplatnenie reklamácií platí aktuálny reklamačný postup. Reklamáciu je potrebné uplatniť čo najskôr od prijatia tovaru a to písomnou formou. V prípade poškodenia zásielky prepravcom, je nutné aby kupujúci reklamoval u prepravcu, prípadne s ním spísal reklamačný protokol, alebo poškodenú objednávku neprevzal.

2. V prípade zistených závad je kupujúci povinný predávajúceho o týchto závadách informovať písomne alebo e-mailom praciegule.tm@gmail.com do troch pracovných dní od prevzatia tovaru. V oznámení o reklamácií musí byť uvedený podrobný popis závady. Adresa a kontakty pre reklamáciu sú zhodné s adresou prevádzkovateľa.

3. Do troch dní po obdržaní oznámenia o závadách, predávajúci informuje kupujúceho o následnom postupe. V prípade vybavenia reklamácie u predávajúceho, kupujúci zašle predmet reklamácie poistenou zásielkou na svoje náklady.

4. V závislosti na druhu závad a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi t.j. Občianskym zákonníkom a Obchodným zákonníkom v znení neskorších zmien a doplnení, sa má kupujúci domáhať, aby tovar bol opravený alebo vymenený za tovar nový, prípadne môže od kúpnej zmluvy odstúpiť, ak sa tovar nedá opraviť a požadovať vrátenie kúpnej ceny. Vrátená kúpna cena je znížená o náklady na poštovné a balné vzniknuté zo strany prevádzkovateľa.

5. Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí od prepravcu ihneď skontrolovať. Vybavovanie reklamácie je zahájené prevzatím závadnej veci od dopravcu či pošty, v prípade osobného uplatnenia reklamácie od dátumu jeho predania.
Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote 30 dní.

6. Zákazníkovi je vrátená čiastka znížená o poštovné a manipulačný poplatok pri pripísaní sumy na účet banky.

Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu. Predávajúci vydá kupujúcemu doklad o reklamácii a spôsobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamácii nevyhovie na mieste a v celom rozsahu.

Na reklamáciu tovaru sa vzťahujú ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.

Záverečné ustanovenie

Odoslanou objednávkou /návrhom kúpnej zmluvy/ je kupujúci neodvolateľne zaviazaný zaplatiť za objednaný tovar / pozri platobné podmienky / a tovar pri doručení prevziať.

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil so všeobecnými obchodnými podmienkami predávajúceho, s jeho reklamačným poriadkom, dodacími podmienkami a že s týmito súhlasí.